Logotipo Spalva

Logotipų kūrimas ir jų spalva

Logotipas šių dienų verslo rinkoje tai įmonės prisistatymas ir atitinkamas įvaizdis. Logotipai yra panaudojami vizitinėse kortelėse, elektroninėse parduotuvėse, interneto svetainėse, reklaminėse skrajutėse, įvairiuose dokumentuose, bei kitoje atributikoje. Todėl galima teigti jog logotipų kūrimas – yra vienas iš reikšmingų žingsnių Jūsų naujame versle.

Logotipų spalvos

Tačiau prieš kuriant įmonės logotipą, turėtumėte apgalvoti apie šiuos dalykus:

  • Kokia yra mūsų įmonės pagrindinė veikla ir ar ji nekis laikui bėgant?
  • Kokia įmonės tikslinė auditorija?
  • Kokios įmonės vertybės?
  • Ką mes norime pasakyti ir parodyti savo būsimiems klientams ir partneriams per logotipą?

Tai tik keletas klausimų, kuriuos turėtumėte apmąstyti prieš kuriant logotipą, nes nuo šių atsakymų priklausys ir Jūsų logotipo dizainas ir išvaizda. Logotipų kūrimas reikalauja tiek dizaino, tiek ir techninių žinių dirbant su įvairiomis logotipams kurti reikalingoms programoms. Šiuolaikiniai profesionalūs dizaineriai, kurdami logotipus būtinai pasiteirauja kliento apie numatomas logotipo spalvas. Bet jeigu manote, kad tai visai nesvarbu, tuomet klystate. Kadangi kiekviena spalva turi tam tikrą reikšmę.

Logotipų spalvų reikšmės

1.Juoda. Paslaptingumas ir drąsa. Juoda spalva ne visada suteiks teigiamas emocijas klientams, tad ją naudojant kuriant logotipus reikia panaudoti tinkamai. Tačiau puikiai suderinta su kitomis spalvomis, logotipo forma ir idėja, juoda spalva Jūsų logotipe gali atrodyti puikiai.

2. Balta. Švara ir patikimumas. Baltas logotipas – tinkamas sprendimas, kai norite pabrėžti įmonės patikimumą ir skaidrumą. Bet pamirškite, kad tokiam logotipui visuomet reikės fono su spalva.

3. Raudona. Aistros, energijos ir ryžto spalva. Ši spalva ir jos atspalviai daugiausiai naudojami norintiems išsiskirsti, atnešantiems į rinką kažką neįprasto ir naujo. Raudona tai tokia spalva kuri skatiną apetitą, todėl ją dažnai naudoja maisto gamybos verslininkai.

4. Žalia. Patikimumas ir gamta. Labai teigiamas emocijas kelianti žalia spalva pakankamai dažnai naudojama su gamta sąsajų turinčių įmonių logotipų kūrime.

5. Mėlyna. Profesionalumas ir konkretumas. Yra pastebima, kad gan dažnai logotipų kūrimas prasideda su šios spalvos idėja. Tai ganėtinai populiari ir žmonėms priimtina spalva, kuri simbolizuoja įmonės patikimumą ir pastovumą.

Kai pradedamas logotipų kūrimas dažnai pasvarstoma kelias spalvas naudoti logotipe. Profesionalių logotipų kūrimo dizainerių patarimas yra paprastas – viską galima, tačiau spalvos turi tarpusavyje derėti meistriškai. Logotipuose dažnai naudojama viena pagrindinė spalva ir dar viena šalutinė. bet įmonėms, kurios nori pabrėžti savo išskirtinumą, galima derinti ir kelias spalvas viename logotipe. Tačiau tam reikia gero spalvų derinimo ir profesionalo patarimo.