www.el-parduotuve.lt ELektroninių parduotuvių kūrimas

Atrink Raktažodžius

Sutrumpink ir atrink geriausius raktažodžius

Jau turite ilgą raktažodžių sąrašą (patartina ne mažiau kaip 50)? Jei taip, tuomet laikas atlikti jų analizę ir sutrumpinti, bei atrinkti geriausius. Viską paaiškinsiu kaip tai padaryti nemokamai, nors yra specialios programos, kurios jums akimirksniu atrinktų jums reikiamus raktažodžius, bet mano tikslas yra – kaip padaryti viską pačiam ir nemokamai arba su minimaliu biudžetu.

Internetinės parduotuvės raktažodžių analizė

KEI formulės pritaikymas jūsų elektroninės parduotuvės raktažodžiams

KEI – (angl. Keyword efficiency index) parodo tuos raktažodžius, kurie yra geriausi jūsų elektroninei parduotuvei.

Internetinės parduotuvės raktažodžio gerumas (t.y. kuris geriausias) priklauso nuo:

  • Raktažodžio atitikimo jūsų internetinės parduotuvės turiniui (R- relevence). Tai yra kiek parinktas raktažodis atitinką Jūsų elektroninės parduotuvės turinį. Taigi prie kiekvieno Jūsų raktažodžio excel‘io faile įrašykite žemiau esantį skaičių pagal atitikimą jūsų el-parduotuvei:

1 – kai raktažodis visiškai atitinka Jūsų el-parduotuvės turinį.

2 – kai raktažodis artimas Jūsų el-parduotuvės turinui.

3 – kai raktažodis tik iš dalies atitinka Jūsų el-parduotuvės turinį.

Pavyzdžiui jeigu prekiaujate įvairiais kompiuteriais tai prie raktažodžio „nešiojami kompiuteriai“ drąsiai galite rašyti skaičių – 1.

  • Raktažodžio paieškos kiekis (angl. Search Volume) – tai yra kiek kartų per mėnesį Interneto vartotojai apytiksliai paieškos sistemomis (google) su konkrečiu raktažodžiu atlieka paieškų per mėnesį. O kur gauti šią informaciją?  Pasinaudokite google adwards tools: https://adwords.google.com

elektronines parduotuves SEO

Seo internetines parduotuves

Kiekvienam Jūsų raktažodžiui nustatykite Raktažodžio paieškos kiekį (angl. Search Volume) ir įrašykite į excel‘io failą.

  • Konkurencingumas (angl. Competition – C). Tai skaičius kuris parodo kiek web puslapių jau yra optimizuotų konkrečiam raktažodžiui. Todėl kuo mažiau svetainių bus optimizuota konkrečiam raktažodžiui tuo KEI indeksas bus didesnis. Kaip nustatomas konkurencingumas – pasinaudokime visagaliu google. Įrašykite į google norimą raktažodį ir pamatysite konkurencingumą (raudonai apibraukta).

elektronines parduotuves nuoma

Raktažodžių lentelės pavyzdys:

el-parduotuves SEO

Kokiu atveju Jūsų raktažodis bus geresnis? – Kai bus KEI didesnis!

Kada bus KEI didesnis? – Kai bus didesnis relevance, didesnis search volume, ir mažesnis competition.

KEI formulė jūsų raktažodžiui:

1. Kai neatsižvelgiama į Relevance:

SEO

2. Kai atsižvelgiama ir į Relevance (tikslesnis apskaičiavimas,nes apima ir raktažodžio atitikimą jūsų svetainės turiniui):

SEO

KEI formulė excel’yje:
Keyword Efficiency Index with Relevance
Pavyzdys, kaip pritaikyti formulę excel’yje:

SEO raktazodziai

Atrinkite pačius geriausiu ir efektyviausiu raktažodžius

Visų pirma susirūšiuokite visus savo raktažodžius pagal KEI (nuo didižiausio iki mažiausio). Jums neprireiks visų raktažodžių, todėl susigrupuokite juos taip:

  • Geriausius 5 pažymėkite žalia spalva.
  • Sekančius 30 pažymėkite geltona spalva.
  • Visus likusius – raudona spalva.

Jeigu viską atlikote pagal nurodymus, Jūs atlikote didelį ir vieną iš svarbiausių darbų Jūsų internetinės parduotuvės optimizavimui. Dabar Jūs jau žinote pagrindinius (žalia spalva), papildomus (geltona spalva) ir atsarginius (raudona spalva) raktažodžius.
Sekančiose temose aprašysiu kaip tinkamai naudoti raktažodžius, tam kad optimizuoti Jūsų elektroninę parduotuvę.

 

El-parduotuvės, internetinės parduotuvės kūrimas, o SEO patarimai Jums nemokamai.

Pasidalink su kitais

Į puslapio viršų