www.el-parduotuve.lt ELektroninių parduotuvių kūrimas

Konkurento analizė

Paanalizuokite konkurento puslapio tekstą ir raktažodžių tankį

Viena iš pirminių priemonių darant vidinę SEO optimizaciją gali būti ir konkurento analizė. Pasirinkite tą konkurentą, kurio pozicija google paieškų sistemoje yra bent jau pirmame penketuke. Kodėl nesakau pasirinkti būtent pirmąjį?

  • Todėl, kad šiame etape mus reikia konkurento, kuris turi pakakami teksto puslapyje.
  • Todėl, kad yra nemažai pavyzdžių, kai praktiškai be teksto yra užimamos pirmosios google pozicijos. Tačiau norint pasiekti tokius rezultatus be teksto reikia nemažo biudžeto, o mano tikslas parodyti, kaip su minimaliu biudžetu galima puikai optimizuoti.

Kadangi jau šiame etape turite parinkę ir priskyrę raktažodžius savo puslapiams, tuomet pradėkite nuo pirmojo puslapio. Pasiimkite pirmąjį raktažodį ir pažiūrėkite, kas su šiuo raktažodžiu yra geriausiose pozicijose. Kaip tinkamai patikrinti SEO pozicijas skaitykite čia: http://www.el-parduotuve.lt/SEO-optimizacija/elektronines-parduotuves-ivertinimas.php

Kai pasirinksite konkurentą atlikite sekančius veiksmus:

  1. Suskaičiuokite kiek žodžių yra puslapyje.
  2. Paskaičiuokite raktažodžio tankį.

1. Kiek žodžių yra puslapyje?

Pats paprasčiausias būdas apskaičiuoti puslapyje esančių žodžių kiekį: nukopijuokite visą tekstą į MS Word ir pasinaudokite žodžių skaičiavimo priemone, kurią rasite čia: Review - Word Count

raktazodziait

2. Raktažodžio tankis

Paskaičiuokite raktažodžio „Mikroautobusų nuoma“ tankį. Pasinaudokite tuo pačiu MS Word pagalba. Spaudžiame Ctrl+F, iššokusioje lentelėje parašome raktažodį „Mikroautobusų nuoma“ ir suskaičiuojame kiek kartų pasikartoja raktažodis.

Paskaičiuojame konkurento puslapyje esančio raktažodžio tankį, ne tik frazės, bet ir žodžių atskirai:

  • „Mikroautobusų nuoma“ 2/128*100% = 1.5625%
  • „Mikroautobusų“ 6/128*100% = 4.6875%
  • „nuoma“ 2/128*100% = 1.5625%

Kaip ši analizė galėtų padėti optimizuojant Jūsų puslapį?

Jeigu tai būtų jūsų konkurento puslapio analizė galim būtų padaryti tokias išvadas:

  • Padaryti raktažodžių „Mikroautobusų nuoma“ ir „Mikroautobusų“ tankį praktiškai tokį patį, kaip ir Jūsų konkurento.
  • Tačiau raktažodžio „nuoma“ tankį reikėtų šiek tiek pamažinti ir pasiekti apie 1.0 – 1.4%. tiesiog šiek tiek sumažinkite.
  • Padidinkite teksto kiekį, nes 128 žodžiai yra tikrai per mažai. Minimaliai rekomenduočiau apie 400 žodžių, o jeigu tai būtų 600 – 900 žodžių dar geriau.
  • Tiesiog atsižvelkite į konkurento situaciją ir padarykite geriau.

Pastaba: noriu atkreipti dėmesį, kad tai dar tik vidinės optimizacijos darbai, kurių nevisada užteks, kad iškelti į norimas google pozicijas. Tačiau būtent nuo vidinės optimizacijos viskas ir prasideda. Kai sutvarkoma puslapio vidinė optimizacija tik tuomet rekomenduotina pradėti daryti išorinę.

Toliau paskaičiuokite Jūsų konkurento pagrindinių raktažodžių tankį ir padarykite savo puslapį geriau.

El-parduotuvės, internetinės parduotuvės kūrimas, o SEO patarimai Jums nemokamai.

Pasidalink su kitais

Į puslapio viršų